Bienvenidos a Danny Saucedo Spain


Bienvenidos, esto es Danny Saucedo Spain, donde

podrás encontrar toda la información de nuestro artista preferido, y el primer

fanclub de Danny Saucedo en España. Es todo un honor para mi, espero que os

guste, lo visiteis a diario y disfruteis. Love you all!


3 dic 2011

Danny Saucedo Vs. Mattias Andréasson

  

Mattias och Dannys hårda kamp

Efter flera år i gruppen EMD står Mattias Andréasson och Danny Saucedo nu på motsatta sidor. I Melodifestivalen 2012 tävlar de båda som soloartister i en tuff kamp om den åtråvärda sångfågeln. Svt.se/melodifestivalen lät artisterna göra upp redan nu - i deras kunskap om varandra.

1. Vilken plats kom Mattias på i Idol?
Danny: Han kom femma! Jag kollade på hela säsongen.
Mattias: Tummen upp, det är helt rätt!
Danny-Mattias: 1-0
2. Vilka är Dannys idoler?
Mattias: Michael Jackson... Men shit, det var svårt. Jag tänkte säga Crash Diet men de kanske inte är idoler? Chris Brown säger jag också.
Danny: Du vet vilka jag gillar!
Danny-Mattias: 1-1
3. Vilken är Mattias värsta ovana?
Danny: Jag tycker att det är tacos! Men det måste nog vara att han snusar.
Mattias: Snuset är rätt men tacos är roligast. Jag äter alltid tacos.
Danny: Han skulle ta med sin tjej ut på fin middag, men då tog han med henne till ett tacoställe istället!
Danny-Mattias: 2-1
4. Vad hette bandet som Danny var med i under gymnasietiden?
Mattias: Raggabousch!
Danny: Den satt direkt!
Danny-Mattias: 2-2
5. Vem skulle Mattias helst byta liv med under en dag?
Danny: Leif Loket Olsson! Nej, men jag skulle gissa på Chris Brown. Det vore väl coolt?
Mattias: Det skulle vara fett! Du får rätt för det.
Danny-Mattias: 3-2
6. Hur lång är Danny?
Mattias: 1,72! Nej, han är 1,78.
Danny: På centimetern! Jag vill säga 1,80 eller 1,85, på mina bästa dagar är jag det. Eller så är det håret som ger de sista centimetrarna.
Danny-Mattias: 3-3
7. Vilket är Mattias favoritgodis?
Danny: Han äter inte så mycket godis... Du har alltid en toscabulle i fickan, räknas det?
Mattias: Jag gillar salta sillar och fruktnappar.
Danny-Mattias: 3-3
8. Hur skulle Danny beskriva den perfekta partykvällen?
Mattias: På en partybuss med ett jäkla ös. Resten lämnar vi åt dimman!
Danny: Man vet aldrig... En av mina bästa festkvällar var på en buss, det var faktiskt grymt!
Danny-Mattias: 3-4
Efter en jämn match utropas Mattias Andréasson som vinnare. Vem som kommer längst i Melodifestivalen 2012 återstår att se när tävlingen går av stapeln i början av nästa år.




No hay comentarios:

Publicar un comentario