Bienvenidos a Danny Saucedo Spain


Bienvenidos, esto es Danny Saucedo Spain, donde

podrás encontrar toda la información de nuestro artista preferido, y el primer

fanclub de Danny Saucedo en España. Es todo un honor para mi, espero que os

guste, lo visiteis a diario y disfruteis. Love you all!


16 nov 2011

Nuevo Dayviews de Danny

Igår var jag ute å köpte de första julklapparna. Var helt ledig, första gången på mycket länge. Luncha med en vän som jag inte träffat på ett bra tag. Underbart! Sen fick jag för mig att hitta på nåt pyssligt så jag gick till panduro som säljer "pyssel" och hittade lite "bling" som jag satte på en skalle som jag hittade på stan. Satt hemma lyssnade på musik och gjorde detta i några timmar. Sen på kvällen drog jag iväg med två polare och klättrade på klättervägg. Hur fett som helst!
Aquí podéis ver la foto ; ) :

No hay comentarios:

Publicar un comentario