Bienvenidos a Danny Saucedo Spain


Bienvenidos, esto es Danny Saucedo Spain, donde

podrás encontrar toda la información de nuestro artista preferido, y el primer

fanclub de Danny Saucedo en España. Es todo un honor para mi, espero que os

guste, lo visiteis a diario y disfruteis. Love you all!


23 nov 2011

Nuevos Dayviews de Danny

Packar väskan. Ska fly till Örebronx imorn i 4dagar.... Just tryckt i mig en celcius å en bit hallonpaj;p fett gott. Jag är så konturlös just nu att det är inte samma person som stod framför spegeln som i våras! Men jag ju älskar paj och ostkaka! Får ta all i januari. Då jäklarns. Har suttit i studion halva dagen och jobbat både på eget och lite lite Matte. Hans grejer kommer bli feta! Nä nu ska jag borsta klart mina gaddar sen sussa kudde. Gnatt. Galopp. Gbless.


--------------------------------------------------------------------------------------------
Julgalan rep. Linda Brolle Charlotte. Jag har noll jul-feeling. Var är den bre?


--------------------------------------------------------------------------------------------
Har jag dyslexi eller ? XD hihi

No hay comentarios:

Publicar un comentario